مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 07:352020-03-13سياسي

لزوم تقویت پدافند زیستی در مشگین شهر


امام جمعه لاهرود با یادآوری آمار نگران کننده افراد مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان مشگین شهر، بر ضرورت تقویت پدافند زیستی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صفری پیش از ظهر جمعه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود که به منظور هماهنگی بیشتر جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در دفتر امام جمعه برگزار شد، عنوان کرد: مسئولین و اصحاب رسانه در آگاه سازی، فرهنگ سازی و حرکت همسو و هماهنگ افکار عمومی در برابر تهدیدات زیستی ناشی از شیوع بیماری کرونا نقش تعیین کننده دارند.

وی با یادآوری آمار نگران کننده افراد مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان مشگین شهر بر ضرورت تقویت پدافند زیستی در بخش لاهرود تاکید کرد و افزود: مسئولین و رسانه های جمعی در آگاه سازی مردم نسبت به تهدیدات زیستی ناشی از بیماری کرونا و پیشگیری مؤثر در زمینه گسترش شیوع این ویروس، اهتمام و تلاش مضاعف داشته باشند امام جمعه لاهرود با اشاره به لزوم رعایت توصیه های بهداشتی، استمرار اقدامات عمومی جهت مقابله با ویروس کرونا را خواستار شد و از زحمات ارزشمند مدافعان سلامت، پزشکان و پرستاران قدردانی کرد.

صفری در ادامه اهمیت حفظ سلامت نمازگزاران در تعطیلی موقت نمازجمعه و جماعات باهدف مقابله با شیوع ویروس کرونا را یادآور شد و ادامه داد: مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت پدافند زیستی در مشگین شهر

لزوم تقویت پدافند زیستی در مشگین شهر