مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 07:352020-03-13حوادث

کودک 3 ساله را با دستور قضایی به خانواده اش دادیم


بهزیستی استان تهران، در خصوص قتل کودک معلول 3 ساله توسط پدر و مادرش جوابیه ای را در راستای چرایی تحویل این کودک به خانواده اش صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بهزیستی با ابراز تأسف عمیق از این فاجعه جوابیه ای توسط روابط عمومی بهزیستی استان تهران جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

کودکی به نام ابوالفضل در تاریخ 20 دی ماه 1395 در بیمارستان اکبرآبادی متولد شده و به علت وجود معلولیت و بیماری های زمینه ای به بیمارستان حضرت علی اصغر منتقل می شود.

به دلیل عدم مراجعه خانواده جهت ترخیص کودک از طریق پیگیری مددکاری بیمارستان و با صدور حکم قضایی کودک در تاریخ 26 فروردین 1396 به بهزیستی و شیرخوارگاه آمنه واگذار شده است.

پس از پیگیری های مددکاری و شناسایی خانواده و بازدیدهای متعدد از محل زندگی تا اردیبهشت 1397 شرایط ترخیص به خانواده مناسب ارزیابی نشد و در این زمان خانواده چند بار با کودک ملاقات کرده اند.

در شهریور 1398 خانواده به شیرخوارگاه آمنه مراجعه نموده و مدعی شدند که شرایط زندگیشان بهبود یافته و در صورت کمک سازمان بهزیستی در هزینه های درمان و معیشت حاضر به ترخیص کودک هستند و با مراجعه به دادسرا در تاریخ 3 مهرماه 1398 دستور ترخیص کودک به خانواده اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک 3 ساله را با دستور قضایی به خانواده اش دادیم

کودک 3 ساله را با دستور قضایی به خانواده اش دادیم