مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-13سياسي

فرماندار خواف: برخی افراد مطالب خلاف واقع درباره کرونا منتشر می کنند


حسین سنجرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دسته اشخاص از فضای مجازی به عنوان وسیله ای برای اهداف خود بهره گرفته و در مطالب خلاف واقع عنوان کرده اند که تعدادی زیاد و یا 100 قبر برای متوفیان احتمالی بیماری کرونا در شهرستان خواف حفر شده و یا دستگاه شست و شوی این اموات به شهرستان وارد شده است که این مطالب به هیچ عنوان صحیح نیست.

وی ادامه داد: هیچ کدام از این مسائل صحیح نیست و بر خلاف مطالب مطرح شده در برخی رسانه ها و یا فضای مجازی، شهرستان خواف از نظر شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار ندارد.

فرماندار خواف گفت: بر اساس دستور العمل ستاد مقابله با بیماری کرونا و با توجه به وجود علائم این بیماری در شهرستانهای همجوار و احتمال ورود این بیماری به خواف مکانی برای تدفین متوفیان احتمالی این بیماری توسط شهرداری در نظر گرفته شده و تعداد محدودی قبر نیز حفر شده و این به منزله شیوع و یا وضعیت قرمز خواف از نظر این بیماری نیست و شهروندان نباید هراسی از القائات نادرست در فضای مجازی داشته باشند.

سنجرانی افزود: القای مطالب نادرست و خلاف واقع و ایجاد هراس در مردم در فضای مجازی و برخی رسانه ها نسبت به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خواف صحیح نیست و نباید با این سری اقدامات امنیت روانی جامعه را خدشه دار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خواف: برخی افراد مطالب خلاف واقع درباره کرونا منتشر می کنند

فرماندار خواف: برخی افراد مطالب خلاف واقع درباره کرونا منتشر می کنند