مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 20:352020-03-12سياسي

واکنش بهزیستی به مطلبی درخصوص قتل کودک معلول 3 ساله توسط والدینش


سازمان بهزیستی کشور با ابراز تاسف عمیق از این فاجعه جوابیه ای توسط روابط عمومی بهزیستی استان تهران جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تارنمای سازمان بهزیستی، پیرو انتشار خبری در سایت همشهری آنلاین در تاریخ چهارشنبه 21 اسفندماه با عنوان تلخ ترین پرونده قتل سال رقم خورد قتل کودک معلول 3 ساله توسط پدر و مادرش بهزیستی قصور کرد؟ سازمان بهزیستی کشور با ابراز تاسف عمیق از این فاجعه جوابیه ای توسط روابط عمومی بهزیستی استان تهران جهت تنویر افکار عمومی بدین شرح منتشر شد: کودکی به نام ابوالفضل در تاریخ 20 دی ماه 1395 در بیمارستان اکبرآبادی متولد شده و به علت وجود معلولیت و بیماری های زمینه ای به بیمارستان حضرت علی اصغر منتقل می شود.

به دلیل عدم مراجعه خانواده جهت ترخیص کودک از طریق پیگیری مددکاری بیمارستان و با صدور حکم قضایی کودک در تاریخ 26 فروردین ماه 1396 به بهزیستی و شیرخوارگاه آمنه واگذار شده است.

پس از پیگیری های مددکاری و شناسایی خانواده و بازدید های متعدد از محل زندگی تا تاریخ اردیبهشت 1397 شرایط ترخیص به خانواده مناسب ارزیابی نشد و در این زمان خانواده چند بار با کودک ملاقات کرده اند.

در تاریخ شهریور 1398 خانواده به شیرخوارگاه آمنه مراجعه نموده و مدعی شدند که شرایط زندگیشان بهبود یافته و در صورت کمک سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بهزیستی به مطلبی درخصوص قتل کودک معلول 3 ساله توسط والدینش

واکنش بهزیستی به مطلبی درخصوص قتل کودک معلول 3 ساله توسط والدینش