مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 18:552020-03-12حوادث

دستگیری 2 متهم احتکار کننده اقلام بهداشتی در گیلان


سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان از بررسی و بازدید های مستمر از واحدهای صنفی اشاره و از دستگیری دو متهم احتکار کننده اقلام بهداشتی در استان گیلان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علی صداقت امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واحدهای صنفی باید به توصیه های بهداشتی توجه کنند، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا در کشور و استان گیلان با هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضایی از فعالیت برخی از صنوف مانند جریان تالارهای پذیرایی، باشگاه ورزشی و استخرها از اوایل اسفندماه جلوگیری به عمل آمد.

وی با اشاره به پلمپ 98 واحد صنفی در استان گیلان گفت: نیروی انتظامی، گشت های مشترکی را با تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو و اتاق اصناف انجام و از واحدهای صنفی بسیاری بازدید به عمل آورده و در طول این مدت 98 واحد صنفی مانند سفره خانه های سنتی، باشگاه ورزشی و سفره خانه ها را به علت بی توجهی به اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی، پلمپ کرد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان با اشاره دستگیری دو متهم در رابطه با احتکار مواد بهداشتی و ضد عفونی بیان کرد: تاکنون پلیس امنیت عمومی در دو عملیات، دو انبار احتکار لوازم بهداشتی را شناسایی و یک هزار و 624 عدد محلول ضد عفونی کننده ،23 هزار و 500 جفت دستکش، یک هزار و 20 عدد ماسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 متهم احتکار کننده اقلام بهداشتی در گیلان

دستگیری 2 متهم احتکار کننده اقلام بهداشتی در گیلان