مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 17:062020-03-12اقتصادي

ممعانت از خروج 3 میلیون جفت دستکش بهداشتی در مرز پلدشت


وحید حسن زاده روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ممنوعیت و محدویت صادرات اقلام بهداشتی پس از شیوع ویروس کرونا و نیاز شدید بازار داخلی اعمال شد و اظهارنامه های صادراتی این محموله باطل شد.

وی اضافه کرد: مجوز صادرات قانونی این محموله 20 تنی یک ماه قبل اخذ شده بود که پس از ممانعت از صادرات آن به دلیل نیاز داخلی، محموله به نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تحویل داده شد.

وی افزود: این محموله با نظارت نهادهای قضایی، سازمان های نظارتی و همکاران بهداشتی در سطح داروخانه های آذربایجان غربی و مردم توزیع می شود.

پلدشت در 47 کیلومتری غرب ماکو و شمالی ترین نقطه آذربایجان غربی واقع است و در سال 1388 از ماکو جدا شد و به جمع 17 شهرستان این استان پیوست؛ پایانه و گمرک مرزی پلدشت نیز در این شهرستان و در کنار رود مرزی ارس قرار گرفته و یکی از دروازه های ترانزیت کالا از ایران به اروپاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به راحتی و با راهکارهای ساده می توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممعانت از خروج 3 میلیون جفت دستکش بهداشتی در مرز پلدشت

ممعانت از خروج 3 میلیون جفت دستکش بهداشتی در مرز پلدشت