مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 16:052020-03-12سياسي

پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال حرم رضوی از شبکه قرآن و معارف سیما


قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما از پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال 99 حرم مطهر رضوی از قاب این شبکه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما از پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال 99 حرم مطهر رضوی از قاب این شبکه خبر داد.

محمدحسن معطری در این باره اظهار کرد: به مناسبت عید نوروز و تقارن اول فروردین با سالروز شهادت امام کاظم(ع) مراسم سال تحویل حرم مطهر حضرت رضا(ع) به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

وی ادامه داد: طی همکاری خوب آستان قدس رضوی با شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) ویژه برنامه اعمال ام داوود حرم مطهر رضوی با تلاوت پنج جزء قرآن کریم و قرائت دعای ام داوود به صورت زنده از این شبکه پخش شد و در ادامه بعد از اتمام این ویژه برنامه، پخش زنده مراسم شام غریبان شهادت حضرت زینب(س) را از شبکه قرآن و معارف سیما داشتیم.

بر اساس اعلام آستان نیوز، قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما هدف از پوشش زنده ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی را پُر کردن خلاء عدم حضور مردم در اعتاب مقدسه به ویژه بارگاه مقدس امام علی بن موسی الرضا(ع) معرفی و ابراز کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش تجمعات و حضور مردم در اماکن متبرکه و با هدف پیشگیری از گسترش و ابتلاء به این ویروس، با تصمیم شورای معارف سیما و محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال حرم رضوی از شبکه قرآن و معارف سیما

پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال حرم رضوی از شبکه قرآن و معارف سیما