مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-12پزشكي

آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان 17نفر شد


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:17 نفر در جنوب غرب کشور به کرونا ویروس مبتلا شدند و در صورت عدم توجه مردم شاهد شیوع انفجاری کرونا در منطقه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شکراله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان امروز در خصوص آخرین آمار کرونا ویروس در جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: آمار کل بیماران بستری شده با علایم حاد تنفسی از ابتدای اسفند تا کنون 555نفر می باشند که تاکنون 461 نفر بستری شدند.

وی افزود: در مجموع 17 نفر در جنوب غرب خوزستان تست کرونا ویروسشان مثبت شده است و 77 نفر از مراجعه کنندگان مشکوک به کرونا ویروس بستری و تحت نظر هستند.

وی با اشاره به افزایش امار مبتلایان به کرونا ویروس در منطقه اظهار کرد: طبق امار به تفکیک 8نفر در آبادان؛ 5نفر در خرمشهر و 4نفر در شادگان تست کرونا را مثبت شدند و از بین مجموع 17مورد مثبت 3مورد فوتی و 3مورد بهبود و ترخیص شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان کرد: با توجه به روند افزایشی موارد مثبت در منطقه اگر مردم در خانه ماندن را جدی نگیرند به زودی شاهد شیوع انفجاری بیماری کرونا در منطقه خواهیم بود.

وی با تاکید بر بیانیه دوم ستاد مبارزه با بیماری کرونا در منطقه گفت: کسانی که بدون توجه به هشدارها در بازارها و معابر تردد می کنند با جان خود و دیگران بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان 17نفر شد

آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان 17نفر شد