مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-12اجتماعي

ستاد سفر تویسرکان به گردشگران نوروزی خدمات ارائه نمی کند


سید رسول حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی همه مهمانسراهای ادارات دولتی و بخش خصوصی، خوابگاه های مدارس شبانه روزی، مهمانسراهای دانشگاه ها و خانه مسافرها که در سال های گذشته به عنوان محل اسکان مسافرین نوروزی درنظرگرفته می شد تعطیل بوده و اجازه پذیرش مسافر ندارند.

وی افزود: همچنین تمامی موزه ها و اماکن تاریخی شهرستان تویسرکان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و امکان حضور مسافران و گردشگران در آنها وجود ندارد.

حسینی متذکر شد: برنامه های ویژه نوروز 99 مانند آیین های نوروزگاهی، نمایشگاه معماری و باستان شناسی، تورهای طبیعت گردی و بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهرستان و جشنواره آش محلی نیز لغو شدند.

وی ادامه داد: از همه هموطنان که تویسرکان را به عنوان مقصد سفر خود در تعطیلات نوروزی انتخاب کردند تقاضا می کنیم برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا در حال حاضر از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

تویسرکان به عنوان یکی از شهرستان های سرسبز دامنه جنوبی کوه الوند در 90 کیلومتری مرکز استان واقع شده و 221 اثر تاریخی، فرهنگی و جاذبه گردشگری دارد که هر سال و به ویژه در ایام نوروز به عنوان مقصد گردشگری بسیاری از مردم ایران زمین انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد سفر تویسرکان به گردشگران نوروزی خدمات ارائه نمی کند

ستاد سفر تویسرکان به گردشگران نوروزی خدمات ارائه نمی کند