مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 12:552020-03-12اقتصادي

چهار انبار دپوی تجهیزات پزشکی در البرز کشف شد


سردار سیدجعفر حسینی، جانشین انتظامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از کشف بیش از 14 هزار عدد انواع لوازم پزشکی و بهداشتی در البرز خبر داد و گفت: این اقلام قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال از 4 انبار تجهیزات پزشکی در سطح استان کشف شده است.

جانشین انتظامی استان البرز گفت: این کشفیات در پی اقدامات گسترده کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، مشخص شد افرادی مقدار قابل توجهی تجهیزات پزشکی قاچاق را در 4 انبار در سطح شهرستان کرج دپو کرده اند.

وی ادامه داد: کارآگاهان ابتدا با انجام اقدامات پلیسی از صحت اطلاعات مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضایی به انبارهای مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از آن جا تعداد پنج هزار و 670 عدد دستگاه سنجش قند خون، چهار هزارو 800 عدد نوار تست قند خون، دو هزارو 680 عدد گاز غیر استریل، 21 عدد فشار سنج، 45 رول روپارچه تختی پزشکی و یک هزار و 100 عدد پد الکلی و انواع قطعات یدکی از جمله ویلچر، جعبه کمک های اولیه و سایر تجهیزات پزشکی کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 4 نفر در این رابطه تصریح کرد: بنابر اعلام کارشناسان ارزش اموال قاچاق کشف شده 6 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار انبار دپوی تجهیزات پزشکی در البرز کشف شد

چهار انبار دپوی تجهیزات پزشکی در البرز کشف شد