مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-12اقتصادي

45 تن الکل برای تولید مواد ضد عفونی کننده تامین شده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، از تامین 45 تن الکل برای تولید مواد ضد عفونی خبر داد و گفت: این الکل در هفته آینده در اختیار واحدهای تولیدی قرار می گیرد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، از تامین 45 تن الکل برای تولید مواد ضد عفونی خبر داد و گفت: این الکل در هفته آینده در اختیار واحدهای تولیدی قرار می گیرد.

محمد دره وزمی امروز(22 اسفند) در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کردستان با بیان اینکه در پی شیوع بیماری کرونا تقاضا برای اقلام ضد عفونی کننده زیاد است، اظهار کرد: در 10 روز گذشته 22 تن الکل در اختیار چهار واحد تولید کننده مواد ضد عفونی کننده قرار گرفت که توانستند 80 هزار بطری مواد ضد عفونی کننده در اندازه های مختلف تولید کنند.

وی افزود: با تلاش مجموعه مدیریت استان 45 تن الکل دیگر تامین و در هفته آینده وارد استان می شود تا بخشی از نیازهای فعلی استان در این بخش را پوشش دهد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، بیان کرد: مواد ضد عفونی کننده قیمت مشخص و مصوب دارند و داروخانه ها آن را در اختیار مردم قرار می دهند و از مردم درخواست دارم هر نوع گرانفروشی و عدم عرضه را سریعا گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 تن الکل برای تولید مواد ضد عفونی کننده تامین شده است

45 تن الکل برای تولید مواد ضد عفونی کننده تامین شده است