مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:572020-03-12اجتماعي

چند خبر کرونایی از شرق گلستان


مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس و لزوم جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان، معلمان و دبیران این شهرستان کلاس های درس مجازی را آغاز کردند و دانش آموزان در این تعطیلات از طریق فضای مجازی آموزش های خود را ادامه می دهند.

کمال الدین نظرنژاد افزود: در این طرح معلمان گنبدکاووس از طریق امکانات فضای مجازی، تدریس یک درس یا بخشی از مطالب درسی را ارائه می کنند و همچنین تکالیف و تمرین های درسی را از همین طریق دریافت کرده و به سوالات دانش آموزان پاسخ می دهند.

همچنین آموزش از طریق فضای مجازی در مهدهای کودک گنبدکاووس نیز در حال اجراست و مربیان هر مقطع سنی با راه اندازی کانال در شبکه های اجتماعی و ضبط فیلم و فایل صوتی، آموزش های لازم را به کودکان ارائه می دهند.

** رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در میان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان مشاهده نشد.

محمود تمرتاش افزود: با شیوع ویروس کرونا به تمام خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در معرض خطر اطلاع رسانی شده تا از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و برای تعویض دفترچه های خود با حذف مراحل اداری، فقط به دفاتر پیش خوان دولت مراجعه کنند و هیچ مشکلی در تامین دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند خبر کرونایی از شرق گلستان

چند خبر کرونایی از شرق گلستان