مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:152020-03-12فرهنگي

دلایل کوچ بازیگران به نمایش خانگی / کرونا فعلا همه پروژه ها را تعطیل کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های کاری اخیر خود به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: - کوروش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو به تحلیل رقابت شبکه نمایش خانگی با تلویزیون پرداخت و از نقش کاملا متفاوت خود در سلفی با دموکراسی 2 سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های کاری اخیر خود به خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: فعلا که در این شرایط ویروس کرونا همه پروژه ها تعطیل شده و عملا کار خاصی انجام نمی دهم، ولی دو سه سینمایی آماده اکران دارم؛ سینمایی اعتراف با دور تند به کارگردانی آقای احمد کاوری، دختر ایران به کارگردانی آقای اشکذری که فیلم در دهه 60 می گذرد و حال و هوای آدم های آن دهه را روایت می کند .

تهامی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی سلفی با دموکراسی 2 کاری از آقای عطشانی که در این فیلم نقشی کاملا متفاوت و متافیزیک را بازی می کنم.

این فیلم جلوه های ویژه بصری فراوانی دارد و اولین اکران آن هم در جشنواره اخیر برلین بود و حالا آماده اکران در ایران خواهد شد.

کوروش تهامی، در ادامه با توجه به حضور خود در سریال دل که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، از رقابت این روزهای این رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کوچ بازیگران به نمایش خانگی / کرونا فعلا همه پروژه ها را تعطیل کرده است

دلایل کوچ بازیگران به نمایش خانگی / کرونا فعلا همه پروژه ها را تعطیل کرده است