مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 09:152020-03-12اقتصادي

تشکیل 50 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در کردستان


رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تاکنون 50 پرونده تخلف گران فروشی و کم فروشی اقلام بهداشتی در استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد سردارزاده ظهر امروز در آخرین کارگروه تنظیم بازار استان در سنندج اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا شاهد افزایش تقاضای برخی از کالاها در سطح بازار بوده و هستیم و همین منجر به تقویت نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی شد.

  وی اضافه کرد: در نتیجه بازرسی های انجام شده در این ایام 18 هزار عدد ماسک، بیش از 30 هزار دست دستکش یکبار مصرف، 79 لیتر الکل، 518 عدد اسپری ضدعفونی کننده و 118 عدد اسپری تقلبی در استان کشف و ضبط شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این رابطه 50 پرونده گران فروشی و کم فروشی کالاهای بهداشتی به ارزش 357 میلیون ریال تشکیل شد.

سردارزاده یادآور شد: شیوع این ویروس موجب افزایش تقاضای برخی از میوه ها و سبزیجات هم چون سیر، زنجبیل شد که در این خصوص هم 11 پرونده گرانفروشی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: در بین اقلام بهداشتی ماسک، دستکش و الکل با افزایش قیمت و کاهش عرضه آن در بازار مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 50 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در کردستان

تشکیل 50 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در کردستان