مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-12اقتصادي

توزیع میوه شب عید از 24 اسفند در کردستان آغاز می شود


محمد دره وزمی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار اظهار داشت: یک هزار و 120 تُن پرتقال و 600 تُن سیب درختی تهیه و در چهار سردخانه استان موجود است که از روز شنبه هفته آینده توزیع آن آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه 96 غرفه برای توزیع این 2 میوه ایجاد می شود، اضافه کرد : از این تعداد 31 غرفه در سنندج برپا می شود و مردم می توانند هر روز از ساعت 9 تا 18 به این غرفه ها در سطح شهرهای استان مراجعه و میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: برای جلوگیری از تجمع مردم جلوی غرفه ها و رعایت موارد بهداشتی اولویت توزیع میوه به صورت جعبه ای است.

دره وزمی با بیان اینکه قیمت عرضه میوه ها در روز شنبه تا فردا مشخص می شود، تاکید کرد: قیمت این میوه ها کمتر از قیمت آنها در بازار تعیین می شود و این در طول روزهای توزیع می تواند متغییر باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: بازار به دلیل شیوع بیماری کرونا دچار رکود شده ولی چاره ای نیست باید برای جلوگیری از شیوع بیشتر تصمیم منطقی در راستای فعالیت بازاریان گرفته شود.

دره وزمی با اعلام اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم، گفت: به اندازه کافی کالاهای اساسی همچون برنج، شکر و روغن در انبارهای استان موجود است و از این لحاظ نگرانی برای مردم وجود ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید از 24 اسفند در کردستان آغاز می شود

توزیع میوه شب عید از 24 اسفند در کردستان آغاز می شود