مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-12پزشكي

سفر به مشهد در نوروز امسال می تواند فاجعه انسانی به بار بیاورد


شهردار مشهد ضمن درخواست از مردم برای اینکه در نوروز امسال به مشهد نیایند، گفت: صادقانه و بدون تعارف باید بگویم سفر به مشهد فاجعه انسانی به بار می آورد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد ضمن درخواست از مردم برای اینکه در نوروز امسال به مشهد نیایند، گفت: صادقانه و بدون تعارف باید بگویم سفر به مشهد فاجعه انسانی به بار می آورد.

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، شامگاه گذشته در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مردم خوب مشهد، سلام همونطور که احتمالاً مطلع هستید سخنگوی محترم وزارت بهداشت امروز برای دومین روز متوالی از افزایش جدی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی ابراز نگرانی کرد و از مردم خواست تا شهر ما رو به عنوان مقصد سفرهای نوروزی انتخاب نکنند؛ البته موضوع سفر نکردن توی این روزهای کرونایی، برای همه شهرهای ایران صدق می کنه، اما چون استان ما به برکت وجود بارگاه منور رضوی همیشه در نوروز مسافران زیادی رو پذیرا بوده، صادقانه و بدون تعارف باید بگم سفر به مشهد در نوروز امسال می تونه یک فاجعه انسانی به بار بیاره.

با توجه به روند صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد و در راستای قطع زنجیره انتقال اون، ما نیاز داریم تا با یکپارچگی و اتحاد همه مردم مشهد به این آمار نگران کننده پایان بدیم؛ با توجه به این که هرگونه تجمعی حتی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به مشهد در نوروز امسال می تواند فاجعه انسانی به بار بیاورد

سفر به مشهد در نوروز امسال می تواند فاجعه انسانی به بار بیاورد