مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-12سياسي

طرح استقبال از بهار در سیرجان اجرا شد


بابک سعیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زیباسازی شهر سیرجان از جمله اجرای آبنمای میدان امام حسین (ع)، ساخت المان پدر در سه راهی کرمان، ساخت المان موتوری در حاشیه میدان نیروی دریایی و کاشت گل های بهاری در فضا سبز موجود در راستای اجرای طرح استقبال از بهار اجرا شد.

وی با بیان اینکه روشنایی پارک شهید هادی و گلزار شهدای گمنام سیرجان به پایان رسیده است تصریح کرد: روشنایی بلوار سردار جنگل در طرح های المان شهری انجام و تلویزیون شهری نیز در میدان انقلاب نصب شده است.

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهری سیرجان ادامه داد: سندبلاست یا نقاشی و زیباسازی برر وی دیوارهای پل دفاع مقدس و خیابان های شریعتی و نبش خیابان فردوسی نیز اجرا و نصب المان سردار شهید سلیمانی در محور جاده کرمان انجام شد.

وی گفت: کف سازی بولوار شهید سلیمانی و اجرای لچکی بولوا راه آهن نیز با هدف زیباسازی شهر سیرجان به اتمام رسیده است.

مدیرعامل منظر و فضای سبز شهرداری سیرجان افزود: خرید نیمکت و سطل زباله و تامین روشنایی بوستان ها و پارک های لاله، شهرک سی بی جی، سردار جنگل و پیست پیاده روی قاِئم اجرایی شد و 30 چشمه سرویس بهداشتی در پارک هادی، پیست قائم، پارک ملت و لاله سیرجان ویژه معلولان به اتمام رسید و با هدف زیبا سازی منظر شهری در سال نو، نقاشی دیواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح استقبال از بهار در سیرجان اجرا شد

طرح استقبال از بهار در سیرجان اجرا شد