مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 05:252020-03-12اقتصادي

پذیرش مسافر و بازدید از اماکن گردشگری در سقز ممنوع است


صلاح نصرالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در راستای اقدامات پیشگیرانه جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا کلیه مراکز اقامتی اعم از هتل و مهمانپذیر در سطح شهر و نیز کلیه واحدهای پذیرایی بین راهی دارای مجوز، به صورت موقت و تا زمان اعلام وضعیت عادی با همکاری و تعامل بسیار خوب مدیران و پرسنل شاغل در این تاسیسات گردشگری تعطیل شده و از ارائه هرگونه خدمات به مسافران منع شده اند.

وی افزود: همچنین با هماهنگی های بعمل آمده با اهالی، مسئولان و معتمدین روستاهای هدف گردشگری از جمله سرچشمه، قلندر، مولان آباد و پارسانیان مقرر شده است تا با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حرمت افراد، به صورت موقت از تردد گردشگران در اماکن متبرکه و تفرجگاه های محدوده این روستاها ممانعت به عمل آید.

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سقز ادامه داد: بنا به تصمیم ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، همچون سراسر کشور در شهرستان سقز نیز هیچگونه تمهیدی جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی در نظر گرفته نشده و از کلیه هموطنان گرامی خواستاریم که به کردستان و شهرستان سقز سفر نکنند.

نصرالهی یادآور شد: انشاالله در آینده ای نزدیک و بعد از شکست کرونا بتوانیم در کردستان که به سرزمین مهرورزی معروف است، میزبان خوبی برای هم میهنان عزیزمان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مسافر و بازدید از اماکن گردشگری در سقز ممنوع است

پذیرش مسافر و بازدید از اماکن گردشگری در سقز ممنوع است