مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 04:052020-03-12سياسي

حل مشکل بیمه قالیبافان سراسر کشور


نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل و بازگشت بیمه قالیبافان سراسر کشور خبر داد.

- محمدرضا صباغیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با تشریح وضعیت قبلی بیمه قالیبافان بیان کرد:  تا قبل از این مدت، بیمه شده قالیباف در صورت عدم پرداخت حق بیمه بلافاصله ارتباط بیمه ای وی قطع می گردید و با توجه به ضوابط و مقررات قبلی و عدم سهمیه مناسب واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی امکان انعقاد قرارداد مجدد میسر نبود.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: با شرایط قبل عملاً خانواده های تحت پوشش این افراد که عمدتاً سرپرست خانوار و فاقد وضعیت مالی لازم هستند از تعهدات بیمه ای بهره مند نمی شدند.

وی تشریح کرد: در ادامه تذکرات و جلسه با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و همچنین درنهایت در جلسه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ دستور، این مشکل با دستور اداری معاون بیمه سازمان تأمین اجتماعی به مدیران کل تأمین اجتماعی استان در تاریخ یازدهم اسفندماه 1398 برای تمام قالیبافان و شاغلان صنایع دستی سراسر کشور برطرف گردید.

صباغیان بابیان این که اکنون سهمیه پذیرش متقاضیان از 10 درصد به 50 درصد افزایش یافته است تصریح کرد:  مقررشده است برای بیمه شدگانی که به دلایل مختلف مبلغ حق بیمه را خارج از مهلت مقرر پرداخت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل بیمه قالیبافان سراسر کشور

حل مشکل بیمه قالیبافان سراسر کشور