مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-11ورزشي

دین محمدی: بهترین گلزن تاریخ تراکتور هستم


مهاجم سابق تیم تراکتور ادعا کرد که بهترین گلزن این تیم در طول تاریخ این باشگاه است.

- غلامحسین دین محمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: اخیرا آماری در فضای مجازی منتشر شده است که 10 گلز ن برتر تیم تراکتور با تعداد گل ثبت شده و جالب اینکه اسمی از من در این آمار نیست.

وی گفت: آقای شیخ لاری از اسطوره های فوتبال تبریز هستند و در دوران بازیکنی واقعا یکی از بهترین بازیکنان فوتبال تبریز بودند، اما وی بیشترین دوران بازیکنی اش در تیم های ماشین سازی و ایدم بوده و اواخر دوران بازیکنی شان به تیم تراکتور پیوسته بودند.

دین محمدی گفت: در آن سال ها به دلیل مشکلات تیم تراکتور در خط دفاعی، واسیلی گوجا از شیخ لاری به عنوان دفاع آخر استفاده کرده و وی انصافا بسیار درخشان ظاهر شده و حتی واسیلی بارها از علی پروین سرمربی وقت تیم ملی خواست که شیخ لاری را به تیم ملی دعوت کنند.

وی افزود: شاید آمار تعداد بازی و گلزنی شیخ لاری برای تمام دوران بازیکنی اش محاسبه شده است، اما آمار وی به عنوان بهترین گلزن تیم تراکتور درست نیست.

دین محمدی افزود: من 8 سال در تیم تراکتور بازی کردم و هر ساله به صورت میانگین 13 گل برای تراکتور زدم و می توانم بگویم در دوران بازیکنی ام در تیم تراکتور بیش از 100 گل زده و بهترین گلزن این تیم بودم، اما جالب است که اسمی از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین محمدی: بهترین گلزن تاریخ تراکتور هستم

دین محمدی: بهترین گلزن تاریخ تراکتور هستم