مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 21:152020-03-11سياسي

بیانیه آیت الله عیسی قاسم در خصوص شیوع بیماری کرونا در بحرین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله شیخ عیسی قاسم با توجه به شیوع بیماری کرونا در بحرین بیانیه ای بدین شرح صادر کرد: (همانگونه که مطلعید) حضرات علما و فضلای وطن عزیزمان بحرین به شهروندان توصیه نموده اند تا بنا بر وظیفه شرعی در خصوص (جلوگیری) از شیوع بیماری کرونا در بین افراد و تجمعات احتیاط کرده و مراقبت به عمل آوردند و در این راستا از مؤمنان خواسته اند تا تمامی فعالیت های دینی و اجتماعی را متوقف نمایند.

همچنین در بیانیه صادره از سوی سه عالم بزرگ بحرین زمان مشخصی را برای این امر معین شده بود (به مدت دو هفته)، چرا که امید آن می رفت این بیماری از بین برود.

اما هم اکنون (شاهدیم) خطر رو به افزایش است و یا کاهشی نیافته است، بنابراین توقف فعالیت های مذکور تا زمان رفع خطر برای حفظ جان افراد باید ادامه یابد، جایز نیست که جان افراد -جز در مواردی منطبق با امر و اجازه واضح شرعی- بذل و قربانی گردند.

نظر مؤمنان را به این نکته جلب می نماییم که همان خطری که باعث منع تجمع در حسینیه ها است، در همان حد و قوت در خصوص تجمع در مساجد و هر مکان تجمع دیگر -چه تجمعات بانوان، چه تجمعات مردانه، چه خانوادگی و چه عمومی- که باعث انتقال بیماری گردد وجود و مصداقیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه آیت الله عیسی قاسم در خصوص شیوع بیماری کرونا در بحرین

بیانیه آیت الله عیسی قاسم در خصوص شیوع بیماری کرونا در بحرین