مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 21:052020-03-11اجتماعي

توزیع روزانه 1000 پرس غذای گرم برای کودکان در گودهای زباله گردی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه چهارشنبه روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی در حاشیه برنامه غربالگری کودکان در گودهای زباله گردی و اجرای طرح حمایت بهداشتی و درمانی از این قشر، هدف از این طرح را ارزیابی اولیه وضعیت افراد حاضر در گودهای زباله گردی عنوان کرد.

وی گفت: امروز علاوه بر معاینه، آموزش های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام شد و تلاش کردیم با این افراد ارتباط برقرار کنیم تا در صورت مواجهه با مشکل ما را برای دریافت خدمات در جریان قرار دهند.

حسینی افزود: برای روز اول بیش از 200 پک تغذیه توزیع شد.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه امروز تصویر واقعی تری از وضعیت گودهای زباله گردی در مواجهه با ویروس کرونا پیدا کردیم، اظهارداشت: از 22 اسفند توزیع یک وعده غذای گرم را آغاز می کنیم.

وی گفت: تامین و طبخ غذا به عهده سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی است اما توزیع را به عهده سازمان های مردم نهاد گذاشتیم چرا که آنها شناخت بهتری نسبت به جامعه محلی داشته، پذیرش بهتر و امکان توزیع عادلانه تر دارند.

حسینی تاکید کرد: توزیع غذا را با 200 پرس غذای گرم در روز آغاز می کنیم و طبق پیش بینی در هفته پیش رو به توزیع یکهزار پرس غذا می رسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 1000 پرس غذای گرم برای کودکان در گودهای زباله گردی تهران

توزیع روزانه 1000 پرس غذای گرم برای کودکان در گودهای زباله گردی تهران