مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 17:552020-03-11سياسي

پنج هزار ماسک در میبد آماده توزیع شد


بخشدار بفروییه و مسئول تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی در میبد عصر روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: با توجه به کمبود ماسک و مواد ضد عفونی ستاد مردمی مبارزه با کرونا با همکاری فرمانداری میبد تشکیل شد و همانند زمان جنگ یک پویش مردمی بسیجی وار با عزمی جدی در حفظ سلامت مردم و جامعه شکل گرفت.

فخرالسادات آقایی افزود: بیش از چهار هزار متر پارچه با همکاری و همت فرمانداری ، بخشداری ها ، دهیاری ها ، شورای شهر ، شهرداری و .

به صورت خیری تامین و در اختیار پایگاه ها و حوزه های بسیج خواهران و برادران و بانوان در سطح محلات برای برش و دوخت گذاشته شد.

وی تصریح کرد : تا به حال بیش از هفت هزار ماسک به صورت بهداشتی و همراه با گندزایی با نظارت شبکه بهداشت شهرستان تولید شده که بسته بندی آنها نیز در مکانی که چندین بار در روز ضد عفونی می گردد در حال انجام است.

وی با اظهار امیدواری به از بین رفتن بیماری کرونا اظهار داشت : دوخت و آماده سازی ماسک ها با وسواسی شدید از نظر رعایت موارد بهداشتی در تولید آنها تا در هر زمان که مردم در این وضعیت پیش آمده به آن نیاز داشته باشند به طور مداوم با همت و همکاری مردم ، ادارات ، ارگانها و نیروهای بسیجی تداوم دارد و بین ادارات ، ارگانها ، بیمارستان ، روستاها و در کل اقشار مختلفی که با مردم سرو کار دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج هزار ماسک در میبد آماده توزیع شد

پنج هزار ماسک در میبد آماده توزیع شد