مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-11سياسي

کمک های مردمی به بیمارستان امینی لنگرود ساماندهی می شود


رییس شورای اسلامی شهر لنگرود از ساماندهی جمع آوری کمک های مردمی برای بیمارستان امینی لنگرود با مجوز مدعی العموم خبر داد که نیازهای بیمارستان شناسایی و برای برطرف کردن آن تلاش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، پس از وقوع شیوع کرونا در کشور و استان، مشکلاتی در تجهیز و لوازم کادرهای درمانی در بیمارستان ها به وجود آمد که بیمارستان امینی لنگرود نیز دچار این مشکل بود که کار را برای کاردرمانی و پزشکان سخت کرده بود و از این وضعیت ناراضی بودند و تعدادی از پرستاران نیز به صورت هماهنگ در اینستاگرام متنی را درباره کمبود امکانات منتشر کرده بودند.

تعدادی از جوانان لنگرودی در قالب گروه های مختلف اقدام به جمع آوری کمک های مردمی شدند تا به بیمارستان امینی اهدا کنند، با توجه به پراکنده بودن کمک های مردمی و فعالیت های گروه ها، جلسه با حضور نماینده های گروه های خیریه برگزار شد تا دریافت و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی به بیمارستان امینی ساماندهی شود.

غلامرضا منصفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به جلسه روز گذشته با تعدادی از گروه های خیریه و نیکوکاری در سالن اجتماعات شهرداری لنگرود اظهار کرد: این جلسه به دلیل فراخوان های متعدد برای جمع آوری کمک مردمی برای کمک به بیمارستان امینی انجام شد تا در خصوص دریافت کمک ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مردمی به بیمارستان امینی لنگرود ساماندهی می شود

کمک های مردمی به بیمارستان امینی لنگرود ساماندهی می شود