مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-11پزشكي

آمار مبتلایان به کرونا در کرمان به 58نفر رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ، مهدی شفیعی روز چهارشنبه در نشست خبری با محوریت کرونا ویروس با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در استان کرمان افزود: از این 18نفر، 13نفر مربوط به بیمارستان های شهر کرمان، یک مورد مربوط به شهرستان زرند، سه مورد مربوط شهرستان بم و یک مورد مربوط به بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده است.

وی با بیان اینکه از مجموع 58 مورد مثبت قطعی، 46 مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان است گفت: هشت نفر مربوط به شهرستان رفسنجان، و چهار نفر مربوط به دانشگاه های علوم پزشکی بم بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان ادامه داد: با توجه به نمونه های ارسالی از دانشگاه های علوم پزشکی سیرجان و جیرفت مورد مثبت قطعی از این شهرستان ها گزارش نشده است اما این مهم بدین معنا نیست در این شهرستان ها ویروس وجود ندارد و یا در حال گردش نیست.

شفیعی با بیان اینکه متاسفانه از ابتدای شیوع این ویروس در سطح استان سه نفر نفر فوت شده اند تصریح کرد: از این تعداد 2 نفر فوتی طی 24 ساعت گذشته مربوط به بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده که این افراد دارای بیماری های زمینه ای قلبی و عروقی بوده اند.

وی با بیان اینکه از تعداد فوت شدگان 2 نفر خانم و یک نفر آقا بوده اند گفت: همچنین تاکنون 10 نفر با حال عمومی خوب از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به کرونا در کرمان به 58نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در کرمان به 58نفر رسید