مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-11فرهنگي

فراخوان جشنواره قصه های روستای من تمدید شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان روز چهارشنبه گفت: این تصمیم به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکید بر قرنطینه خانگی گرفته شده است.

رضا کمالی زرکانیاعلام کرد: احیای فرهنگ و سنت های روستا و عشایر، کارآفرینی و تولیدات روستا و عشایر و هویت های فرهنگی و هنری روستا و عشایر از موضوعات اصلی این جشنواره است.

وی در خصوص رده سنی شرکت کنندگان نیز گفت: 3 رده سنی نوجوانان و جوانان(7 تا 18 سال)، بزرگسالان(18 تا 45 سال) و ریش سفیدان و گیس سفیدان(45 سال به بالا) می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

این مسوول در حوزه فرهنگی ابراز داشت: بخش قصه گویی سنتی براساس قصه گویی ایرانی بدون ابزار و وسایل و به صورت انفرادی اجرا می شود.

کمالی زرکانی ادامه داد: علاقه مندان بخش قصه گویی تجربی و نوین نیز تجربه های جدید برای انتقال مفهوم و جذب مخاطب با استفاده از ابزار و امکانات در قصه مانند تصویر، گفتگو و وسایل به صورت خلاقانه استفاده کنند.

وی در بخش ویژه نیز اظهارداشت: 2 موضوع مسجد روستای ما ویژه ائمه جماعات، اعضا کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و قصه های دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم نیز با محوریت شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده های آنها طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره قصه های روستای من تمدید شد

فراخوان جشنواره قصه های روستای من تمدید شد