مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:162020-03-11اجتماعي

50 معلم دوره ابتدایی کردستان در تولید محتوای آموزشی مشارکت دارند


صدیقه عبدالهی روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای استمرار فرایند یاد دهی و یادگیری دانش آموزان و دسترسی دانش آموزان استان به محتوای آموزشی استاندارد، این معاونت با همکاری و مشارکت 50 نفر از معلمان مجرب و توانمند استان که دغدغه تعلیم و تربیت کودکان را دارند در ایام تعطیلی مدارس، اقدام به تهیه محتوای الکترونیکی کرده است.

وی با بیان اینکه محتوای تولید شده زیر نظر سرگروه های آموزشی و در قالب فیلم، فایل صوتی، درس نامه و تکالیف مهارت محور تهیه شده است، افزود: محتواهای تولید شده بعد از تایید ناظرین علمی استان از طریق سامانه مجازی دانش آموزان در پورتال آموزش و پرورش استان بارگذاری و در دسترس دانش آموزان و اولیا قرار خواهد گرفت.

عبدالهی اضافه کرد: اولویت اول استان در تولید محتوای آموزشی، پوشش دانش آموزان مناطق حاشیه شهر و روستایی است و علاوه بر بارگذاری فایل های تهیه شده در پورتال استان از طرق مختلف از جمله لوح فشرده و فلش مموری توسط مدارس در بین دانش آموزان می شود.

بستر آموزش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه کردستان فراهم است رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان نیز گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و وضعیت بحرانی جامعه و در راستای جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان با نیاز ویژه استان بستر آموزش مجازی این دانش آموزان با روش های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 معلم دوره ابتدایی کردستان در تولید محتوای آموزشی مشارکت دارند

50 معلم دوره ابتدایی کردستان در تولید محتوای آموزشی مشارکت دارند