مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-11پزشكي

فراخوان خدمت رسانی نیروهای داوطلب مردمی، در خط مقدم مبارزه با کرونا در خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محسن ذاکریان اظهار کرد: این افراد در قالب فراخوان عمومی برای خدمت به بیماران بستری در مراکز درمانی مشهد اعلام آمادگی کرده اند که پس از طی دوره های آموزشی در دانشکده پزشکی به بیمارستان شریعتی اعزام شدند.

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی تصریح کرد: این برنامه با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است و تا کنون 30 نفر از خانم و آقایان مشهدی در این اقدام خیر داوطلب شده اند.

وی با بیان اینکه بیماران بستری در بیمارستان شریعتی به دلیل جلوگیری از انتقال بیماری، بدون همراهی هستند و این موضوع باعث یاس و ناامیدی آنها می شود، خاطر نشان کرد: برخی از این بیماران در دوران سالمندی قرار دارند و نیاز به دریافت خدماتی هستند که تیم پرستاری به دلیل حجم بالای کار از ارائه این خدمات معذورند و تیم داوطلبین نقشی در این خصوص ایفا خواهند کرد.

ذاکریان گفت: همچنین به منظور دعوت مردم به اینکه ایام نوروز را در خانه سپری کنند، 100 نفر از اساتید در نامه ای که در روزنامه ها منتشر خواهد شد مردم را به خود مراقبتی و در خانه ماندن دعوت کرده اند.

رییس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در بازدیدی از بیمارستان شریعتی محلول های ضدعفونی کننده دست که در سایز کیف و جیب همکاران درمانی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان خدمت رسانی نیروهای داوطلب مردمی، در خط مقدم مبارزه با کرونا در خراسان رضوی

فراخوان خدمت رسانی نیروهای داوطلب مردمی، در خط مقدم مبارزه با کرونا در خراسان رضوی