مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-11سياسي

عزم جدی شهرداری پلدختر برای مقابله با کرونا


غلامرضا نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر پلدختر جهت ریشه کنی ویروس کرونا از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نخواهند کرد و مردم یقین داشته باشند نسبت به آنها احساس مسوولیت می کنیم.

وی افزود: شهرداری پلدختر، طرح گندزدایی و ضدعفونی معابر اصلی و فرعی شهر، اماکن عمومی، بانک ها، خودپردازها، بوستان ها، ترمینال مسافربری، مساجد و ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری را با همکاری شبکه بهداشت، سپاه، آتش نشانی، جهاد کشاورزی و گروه های مردم نهاد روزانه انجام می دهد.

وی ریشه کنی ویروس کرونا را نیازمند عزم همگانی و مشارکت عموم شهروندان دانست وگفت: سلامتی مردم اولویت شورای شهر و شهرداری است، عملیات ضد عفونی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش سلامت شهروندان با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی انجام می شود و روند ضد عفونی تا ریشه کن کردن این ویروس ادامه دارد.

وی برضرورت رعایت حفظ بهداشت توسط نانوایی ها برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: رعایت اصول بهداشتی در نانوایی ها باید مورد توجه قرارگیرد و صف های ایجاد شده در این واحدها به دلیل عدم رعایت فاصله می تواند عاملی برای انتقال ویروس کرونا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی شهرداری پلدختر برای مقابله با کرونا

عزم جدی شهرداری پلدختر برای مقابله با کرونا