مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:352020-03-11اجتماعي

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی به کشور


سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از افزایش سرعت باد از فردا (22 اسفندماه) و ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی استان های کشور از شنبه ( 24 اسفند ماه) خبر داد.

- سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از افزایش سرعت باد از فردا (22 اسفندماه) و ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در برخی استان های کشور از شنبه ( 24 اسفند ماه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی فردا (22 اسفند ماه) براثر افزایش میزان سرعت باد، خیزش گرد و خاک در استان های سیستان و بلوچستان، نوار شرقی خراسان جنوبی، شرق کرمان و شرق یزد پیش بینی می شود.

همچنین طی جمعه ( 23 اسفند ماه) در استان خوزستان و نوار غربی ایلام و شنبه (24 اسفند ماه) در استان های بوشهر، خوزستان، ایلام و نوار غربی کرمانشاه افزایش میزان سرعت باد همچنین یکشنبه (25 اسفندماه) در استان های خوزستان و بوشهر خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

براثر حاکمیت این شرایط جوی کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی و در این شرایط توصیه می شود از حضور در فضاهای باز اجتناب و اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که براثر ورود سامانه بارشی به کشور از شنبه (24 اسند ماه) بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف در استان های جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی به کشور

اطلاعیه سازمان هواشناسی درباره ورود سامانه بارشی به کشور