مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-11حوادث

کشف 101 هزار اقلام بهداشتی احتکاری/پلمب 2 واحد تجهیزات پزشکی در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از 101 هزار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان همدان خبر داد.

- سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به لزوم عزم همگانی برای شکست کروناویروس، از تلاش مردم استان به علت رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری قدردانی کرد.

وی با اشاره به رعایت اصول بهداشتی در قسمت های مختلف پلیس استان که با مردم در ارتباط مستقیم هستند، گفت: تجهیزات و امکانات بهداشتی لازم به منظور رعایت موارد بهداشتی برای پیشگیری از کروناویروس بین آنها توزیع شده است.

کامرانی صالح بیان کرد: برای مقابله با این بیماری همکاری های بسیار خوبی با ستاد مقابله با کروناویروس صورت گرفته و پلیس استان با تمام توان آماده همکاری با این ستاد برای انجام مأموریت های مربوط به مقابله با کروناویروس است.

این مقام انتظامی افزود: در راستای مقابله با شیوع این بیماری پلیس استان اقدام به سرکشی و نظارت بر قلیان سراها، منزل و سوییت ها، کنترل ورودی های استان و مقابله با محتکران و گرانفروشان کرده است.

وی با اشاره به کشف بیش از 101 هزار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکاری در یک ماهه اخیر در استان گفت: این اقلام شامل 32 هزار دستکش، 37 هزار ماسک، 22 هزار لیتر محلول های ضدعفونی کننده و 10 هزار ژله های ضدعفونی کننده بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 101 هزار اقلام بهداشتی احتکاری/پلمب 2 واحد تجهیزات پزشکی در همدان

کشف 101 هزار اقلام بهداشتی احتکاری/پلمب 2 واحد تجهیزات پزشکی در همدان