مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-11اقتصادي

تولید روزانه 85 هزار عدد انواع ضد عفونی کننده و ماسک در چناران


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: روزانه بیش از 60 هزار عدد ماسک و 25 هزار عدد ژل و الکل ضد عفونی کننده در دو واحد واحد صنعتی فعال در چناران تولید می شود.

- بخش علی بیاتی قله زو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا روزانه در یکی از واحدهای تولیدی فعال در حوزه پزشکی شهرستان 60 هزار ماسک و همچنین در واحد دیگر 20 هزار عدد ژل و الکل 70 درصد 120 سی سی و 5 هزار عدد ژل و الکل 70 درصد 60 سی سی ضد عفونی کننده تولید می‎شود.

وی مطرح کرد: اکنون در شهرستان چناران 10 واحد در حوزه پزشکی، دارویی و آرایشی بهداشتی فعال هستند که دو واحد آن ها کالاهای مورد نیاز در جهت مبارزه با ویروس کرونا را تولید می‎کنند.

وی عنوان کرد: اگرچه در پروانه‎بهره‎برداری یکی از این واحدهای تولیدی که در حوزه پزشکی به تولید ماسک می‎پردازد، سالیانه17 میلیون عدد اعلام شده اما با توجه به شرایط فعلی و افزایش ظرفیتی که داشته روزانه و در سه شیفت کاری 60 هزار عدد ماسک تولید می گردد و با توجه به دستورالعمل ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان در بازار توزیع می‎شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران همچنین افزود: واحد دیگر در شهرستان نیز تولید محلول ژل و الکل ضد عفونی کننده 70 درصد دارد، تولیدات این واحد هم از طریق مجاری رسمی و شرکت های پخشی که تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 85 هزار عدد انواع ضد عفونی کننده و ماسک در چناران

تولید روزانه 85 هزار عدد انواع ضد عفونی کننده و ماسک در چناران