مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-11دانش

تعطیلی دانشگاه ها و مدارس 15 کشور دنیا بر اثر ویروس کرونا


ویروس کووید 19 اثر جدی بر آموزش جوانان و نوجوانان می گذارد و تاکنون 15 کشور دنیا مدارس و دانشگاه های خود را تعطیل کرده اند.

- معاون دبیر کل سازمان یونسکو گفت: ویروس کووید 19 اثر جدی بر آموزش جوانان و نوجوانان می گذارد و تاکنون 15 کشور دنیا مدارس و دانشگاه های خود را تعطیل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، گفت وگو و رایزنی هم زمان حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با وزیران علوم و مسئولان علم و فناوری بیش از 72 کشور جهان به صورت ویدئو کنفرانس (وبینار) با موضوع کووید 19 و آموزش برگزار شد.

این نشست عصر سه شنبه و با حضور وزرای علوم ایران، فرانسه، چین، مکزیک، ایتالیا، ژاپن و امارات متحده عربی به عنوان هیئت رییسه و وزرا و نمایندگان سایر کشورها به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

خاکی صدیق هدف از این نشست را چگونگی ادامه آموزش به دانش آموزان و دانشجویان در شرایط پیش آمده به واسطه شیوع کرونا عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در پاره ای از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران در سال های گذشته زیرساخت ها و ظرفیت های مناسبی در سیستم آموزش مجازی و از راه دور به صورت برخط و غیر برخط ایجاد کرده است، خوشبختانه با استفاده از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دانشگاه ها و مدارس 15 کشور دنیا بر اثر ویروس کرونا

تعطیلی دانشگاه ها و مدارس 15 کشور دنیا بر اثر ویروس کرونا