مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-11اجتماعي

ماهی قرمز خطری در رابطه با کرونا ندارد


مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد گفت: ماهی قرمز خطری در رابطه با کروناویروس ندارد و نگرانی و مشکلی در این زمینه برای مردم وجود ندارد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد گفت: ماهی قرمز خطری در رابطه با کروناویروس ندارد و نگرانی و مشکلی در این زمینه برای مردم وجود ندارد.

روح الله زال پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برخی از ماهی های قرمز دارای بیماری قارچی هستند که از مردم می خواهیم به این علت حتی الامکان ماهی قرمز نخرند و در صورتی که نسبت به خرید اقدام می کنند از دست زدن مستقیم به آن خودداری کنند چرا که ممکن است بیماری قارچی ماهی های قرمز قابل انتقال باشد.

وی با تأکید بر اینکه بعد از پایان نوروز مردم ماهی های قرمز را در سطح تالاب ها و رودخانه ها رها نکنند، تصریح کرد: ممکن است با رهاسازی ماهی های قرمز در تالاب و رودخانه ها، بیماری قارچی ماهی های قرمز بیمار به احتمال به سایر ماهی های تالاب و رودخانه انتقال داده شود.

مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد یادآور شد: با توجه به تجمع مردم برای خرید ماهی قرمز عید و بحث شیوع کروناویروس بهتر است امسال فروش و عرضه و توزیع ماهی قرمز انجام نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی قرمز خطری در رابطه با کرونا ندارد

ماهی قرمز خطری در رابطه با کرونا ندارد