مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-11سياسي

غریب آبادی: تحریم های دارویی و پزشکی آمریکا نقض حق بهداشت و حیات مردم است


سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، طی سخنانی در نشست فصلی شورای حکام در خصوص گزارش جدید مدیرکل آژانس پیرامون راستی آزمایی اجرای برجام در ایران، - سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، طی سخنانی در نشست فصلی شورای حکام در خصوص گزارش جدید مدیرکل آژانس پیرامون راستی آزمایی اجرای برجام در ایران، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در این خصوص تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی گفت: در مواضع کشورهای مختلف در نشست شورای حکام در مورد برجام، یک نکته کاملا واضح که از حمایت گسترده دولت های عضو آژانس نیز برخوردار است، وجود دارد و آن در ضرورت حفظ این توافق می باشد.

سفیر کشورمان با بیان اینکه ریشه وضعیت کنونی، خروج یکجانبه آمریکا از این توافق و تهدید کشورها، شرکت ها، و بانک هایی که خواستار همکاری با ایران هستند به مجازات می باشد، تاکید کرد: با این وجود، نباید مسئولیت دولت های باقیمانده در برجام نادیده گرفته شود.

آنها بایستی درس های لازم را فرا گرفته و بر اساس تجربیات گذشته، خسارات وارده را جبران و زمینه را برای تداوم توافق فراهم نمایند.

وی افزود: بدین منظور، بازگرداندن تعادل از بین رفته میان حقوق و مسولیت های تمامی طرف های برجام، یک ضرورت عینی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: تحریم های دارویی و پزشکی آمریکا نقض حق بهداشت و حیات مردم است

غریب آبادی: تحریم های دارویی و پزشکی آمریکا نقض حق بهداشت و حیات مردم است