مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-11اجتماعي

بسته آموزشی/از ساخت انیمیشن و اوریگامی تا تبدیل عکس به پازل+فیلم


در این بسته «کاردستی» شما می توانید با تماشای فیلم های آموزشی به همراه بچه ها ساخت انیمیشن، اوریگامی کلاه تولد و سبد کاغذی را تجربه کنید تا به این ترتیب، - خبرگزاری فارس - سعیده اسدیان: این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا همه مردم از کوچک و بزرگ باید در منزل بمانند و قرنطینه را تجربه کنند و جز برای انجام کارهای ضروری از منزل خارج نشوند، بهتر است با استفاده از امکاناتی که در خانه داریم، خودمان را سرگرم کنیم.

در این بسته کاردستی شما می توانید با تماشای فیلم های آموزشی که توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه شده، به همراه بچه ها ساخت انیمیشن، اوریگامی کلاه تولد و سبد کاغذی را تجربه کنید.

حتی می توانید عکس های محبوب خود را به پازل تبدیل کنید و یا با وسیله ای ساده مثل لیوان یک بار مصرف، صداسازی را امتحان کنید تا به این ترتیب، تعطیلات کرونایی برایتان آسان تر سپری شود و به این بهانه، کارهای هنری جدیدی را هم تجربه کنید.

فقط کافی است روی هر یک از ویدیوهایی که در زیر آمده کلیک کنید تا بتوانید خیلی زود و با وسایل در دسترس تان برای دوستان خود پازل بسازید و یا انیمیشن مخصوص خود را داشته باشید.

   


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته آموزشی/از ساخت انیمیشن و اوریگامی تا تبدیل عکس به پازل+فیلم

بسته آموزشی/از ساخت انیمیشن و اوریگامی تا تبدیل عکس به پازل+فیلم