مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-11فرهنگي

«پروژه ازدواج» در جشنواره ویزیون دورئل سوییس


فیلم مستند «پروژه ازدواج» به کارگردانی حسام اسلامی و عطیه عطارزاده، به بخش «عرض های جغرافیایی» جشنواره «ویزیون دورئل» سوییس راه یافت.

- فیلم مستند پروژه ازدواج به کارگردانی حسام اسلامی و عطیه عطارزاده، به بخش عرض های جغرافیایی جشنواره ویزیون دورئل سوییس راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین المللی ویزیون دورئل از 4 تا 12 اردیبهشت ماه 1399 در شهر نیون سوییس برگزار می شود و فیلم مستند پروژه ازدواج در بخش غیر رقابتی عرض های جغرافیایی Latitudes این رویداد معتبر اروپایی به نمایش درمی آید.

هدف از برگزاری این بخش، نمایش فیلم های مستند خلاق و روز دنیاست.

پخش بین المللی پروژه ازدواج توسط شرکت فرانسوی جاوا فیلمز و با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و همکاری تهیه کننده فرانسوی فیلم اتین دو ریچاد انجام می شود.

لازم به ذکر است که این فیلم قرار بود اسفندماه 98 در بخش مسابقه بین الملل بیست و دومین جشنواره فیلم مستند تسالونیکی یونان روی پرده برود که این رویداد به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق افتاد.

دست اندرکاران جشنواره تسالونیکی اعلام کردند که امنیت مردم شهر، برگزارکنندگان و مهمانان جشنواره از اولویت برخوردار بوده و زمان جشنواره تا اواخر ماه مه و اوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پروژه ازدواج» در جشنواره ویزیون دورئل سوییس

«پروژه ازدواج» در جشنواره ویزیون دورئل سوییس