مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:572020-03-11پزشكي

بازداشت مدیر یک گروه تلگرامی در همدان


سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این جوان 28 ساله اقدام به انتشار و بازنشر مطالب کذب درباره شیوع ویروس کرونا و راه های مقابله با این ویروس در کانال و گروه تلگرامی با یک هزار و 500 عضو می کرد.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش انتشار مطالب نادرست و غیرعلمی در فضای مجازی هستیم در حالیکه باید اخبار درست و مستند درباره ویروس کرونا را از سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خبرگزاری های معتبر و رسانه ملی دنبال کرد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: پلیس فتا همدان به 32 نفر که به صورت آگاهانه و ناآگاهانه اقدام به انتشار مطالب نادرست در زمینه شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی کرده بودند تذکر داد.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد اضافه کرد: همچنین پلیس فتا این افراد را مکلف به پاک کردن محتویات ناصحیح بارگذاری شده در شبکه های اجتماعی کرد و برای چند تن از شایعه پراکنان پرونده قضایی نیز تشکیل شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز سه شنبه درباره تازه ترین آمار مرتبط با کرونا اعلام کرد: تاکنون 8042 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 291 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده اند و همچنین 2731 نفر بهبود یافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت مدیر یک گروه تلگرامی در همدان

بازداشت مدیر یک گروه تلگرامی در همدان