مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:502020-03-11حوادث

راز مرگ پرندگان میانکاله کشف می شود/ روایتی از مستندسازان


«مرگ در میانکاله» که به فاجعه محیط زیستی تلف شدن بیش از 30 هزار پرنده مهاجر در تالاب میانکاله می پردازد، آماده نمایش شد.

- مرگ در میانکاله که به فاجعه محیط زیستی تلف شدن بیش از 30 هزار پرنده مهاجر در تالاب میانکاله می پردازد، آماده نمایش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه مستند، پس از وقوع فاجعه محیط زیستی تلف شدن بیش از 30 هزار پرنده مهاجر در تالاب میانکاله شهرستان بهشهر همچنان اخبار ضد و نقیضی از علت این تلفات به گوش می رسد و به همین دلیل گروهی از مستندسازان با حضور در محل سعی در کشف حقایق پنهان این موضوع در قالب مستندی بلند به نام مرگ در میانکاله دارند.

موضوع فاجعه محیط زیستی میانکاله از جایی حائز اهمیت است که گروه های مختلف از جمله مسئولان سازمان محیط زیست، نیروهای مردمی فعال محیط زیست، مردم محلی و حتی شکارچیان هرکدام روایت متفاوتی را از علل وقوع این حادثه بیان می کنند و به همین دلیل مسعود دهنوی از مستندسازان خانه مستند به همراه تیمش راهی منطقه میانکاله شد تا با تحقیق میدانی به کشف علت مرگ این پرندگان دست پیدا کنند.

مجتبی عمارلو به عنوان تصویربردار، مجید مستعلی به عنوان صدابردار و سجاد دهنوی به عنوان دستیار تصویر چندی پیش به میانکاله رفته و از نزدیک با محیط زیست منطقه، فعالان محیط زیستی و شکارچیان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز مرگ پرندگان میانکاله کشف می شود/ روایتی از مستندسازان

راز مرگ پرندگان میانکاله کشف می شود/ روایتی از مستندسازان