مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:402020-03-11سياسي

توزیع 2000 بسته مایع صابون ضدعفونی توسط شهرداری حمیدیا


شهردار حمیدیا ضمن اعلام خبر لغو برنامه ها و جشن های نوروزی شهرداری حمیدیا و از همکاری نکردن شرکت توزیع برق در اصلاح و ساماندهی بلوار شهید دشتی با وجود پرداخت حق السهم توسط شهرداری در موعد مقرر گلایه کرد.

- ایسنا/یزد شهردار حمیدیا ضمن اعلام خبر لغو برنامه ها و جشن های نوروزی شهرداری حمیدیا و از همکاری نکردن شرکت توزیع برق در اصلاح و ساماندهی بلوار شهید دشتی با وجود پرداخت حق السهم توسط شهرداری در موعد مقرر گلایه کرد.

امیر شاکری با اشاره به لغو برنامه های مفرح و شاد این شهرداری در نوروز 99 به دلیل پیشگیری از شیوع کروناویروس، اظهار کرد: با وجود این که اجرای جشنواره نوروزی حمیدیا در بوستان ناجی به مدت شش روز در ایام نوروز 99 شامل برنامه هایی شاد از جمله طنز، گروه موسیقی، نمایش خیابانی و کودک و مسابقه همراه با جایزه در نظر گرفته شده بود، به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و کنترل آن، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی در رابطه با اقدامات پیشگیرانه این شهرداری در زمینه کرونا نیز تصریح کرد: شهرداری حمیدیا تاکنون اقداماتی از جمله نصب بنرهای مرتبط با این موضوع در سطح شهر و انتشار محتوای مرتبط با علائم و روش های پیشگیری از بیماری کرونا در فضای مجازی به منظور آموزش همگانی افراد، برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2000 بسته مایع صابون ضدعفونی توسط شهرداری حمیدیا

توزیع 2000 بسته مایع صابون ضدعفونی توسط شهرداری حمیدیا