مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-11پزشكي

روزانه اقلام بهداشتی بین کودکان کار توزیع می شود


مدیر روابط عمومی بهزیستی شهرستان شیراز اعلام کرد که از روز سه شنبه 20 اسفند توزیع بسته های بهداشتی به شکل روزانه بین کودکان کار در این شهرستان آغاز شده است.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی بهزیستی شهرستان شیراز اعلام کرد که از روز سه شنبه 20 اسفند توزیع بسته های بهداشتی به شکل روزانه بین کودکان کار در این شهرستان آغاز شده است.

محمدرضا جعفری در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به جدی بودن آسیب پذیری کودکان کار در مقابل انواع آسیب ها خصوصا بیماری های عفونی نظیر کروناویروس، گفت: بسته های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، ماسک، دستکش و بروشور آموزش پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید19 بین کودکان کار توزیع می شود.

جعفری با بیان اینکه توزیع این بسته ها با کمک موسسه خیریه آسمانیان مهربان شهر راز و مرکز موج مهر و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شده است، گفت: در گام اول روزانه 200 بسته بین کودکان کار توزیع می شود.

او از تلاش کارشناسان بهزیستی برای ارائه آموزش های پیشگیرانه به کودکان کار خبر داد و گفت: خروجی این اقدام نیک اندیشانه، آموزش حداقل 200 کودک کار و خیابانی در شرایط بحرانی کنونی بوده است.

جعفری با تاکید بر اهتمام مجموعه بهزیستی در خدمت رسانی به کودکان کار، گفت: فرآیند خدمت رسانی و توزیع بسته های بهداشتی تا زمان مهار ویروس کرونا ادامه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه اقلام بهداشتی بین کودکان کار توزیع می شود

روزانه اقلام بهداشتی بین کودکان کار توزیع می شود