مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 09:062020-03-11پزشكي

امکانات درمانی تامین اجتماعی البرز پای کارآمد


دکتر محمد توانایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز افزود: 50 تخت ویژه در بیمارستان فوق تخصصی البرز برای درمان مبتلایان به کرونا اختصاص داده ایم.

سازمان تامین اجتماعی دارای یک بیمارستان 350 تختخوابی فوق تخصصی در کرج ، یک بیمارستان تخصصی درساوجبلاغ، سه کلینیک تخصصی درمانی، 2 درمانگاه تخصصی ، یک مرکز جراحی چشم و یک مرکز دندانپزشکی در استان البرز است و با یک هزار و 500 بیمارستان ، مرکز درمانی، مطب ، آزمایشگاه و داروخانه قرار داد همکاری دارد.

توانایی افزود: کارکنان بخش درمان در خط مقدم درمان بیماران کرونا هستند و کمترین کار برای این عزیزان ، قدردانی از زحمات و خدمات آنها است.

تمام مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی همگام با سایر مراکز درمانی کشور در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند و مدیران سازمان تامین اجتماعی تمهیدات ویژه و مناسبی در خصوص ایجاد شرایط مناسب به منظور تامین نیروها و تجهیزات مور نیاز بخش درمان و همچنین ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان این سازمان داشته اند.

توانایی گفت: امروز در شرایطی هستیم که نیاز به کمک و همیاری همه در تمامی سطوح اعم از مسئولین و مردم داریم و امیدواریم همانند تمامی بحران هایی که تاکنون مردم عزیزمان با با وجود تنگناها و تحریم ها با سرافرازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات درمانی تامین اجتماعی البرز پای کارآمد

امکانات درمانی تامین اجتماعی البرز پای کارآمد