مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-11ورزشي

خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش معلولان تمام شد


رییس کمیته ملی پارالمپیک از برگزاری انتخابات فدراسیون جانبازان و پایان چالش دوره سرپرستی در این فدراسیون ابراز خرسندی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود خسروی وفا در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان که امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در مورد برگزاری این مجمع در شرایطی که بیماری کرونا و شیوع آن بسیار جدی است، توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: من نیز میهمان این مجمع بودم اما نظر وزارت ورزش و جوانان و معاون وزیر (مهدی علی نژاد) این بود که با توجه به فاصله کم تا بازی های پارالمپیک توکیو و اهمیت نتایج در این بازی ها، انتخابات به موقع برگزار شود تا بتوانیم مدیریت لازم را در رشته های مختلف داشته باشیم.

خسروی وفا افزود: به هر حال در برخی از رشته ها شرایط خوبی نداشتیم و باید به نوعی عقب ماندگی ایجاد شده را جبران می کردیم بنابراین با حفظ دستورالعمل بهداشتی، مجمع امروز برگزار شد.

رییس کمیته ملی پارالمپیک با یادآوری اینکه حمید علی صمیمی پیش از پایان دوران چهار ساله خود از ریاست فدراسیون جانبازان کناره گیری کرد، اظهار داشت: حدود چند ماه این فدراسیون به دلیل استعفای رییس، با سرپرست اداره شد.

کاش این اتفاق نمی افتاد اما خوشحالم که امروز چالش دوره سرپرستی ورزش جانبازان تمام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش معلولان تمام شد

خوشحالم که چالش دوره سرپرستی ورزش معلولان تمام شد