مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:462020-03-11دانش

بارگذاری بیش از 630 هزار دانشجو-درس در سامانه مجازی دانشگاه های علوم پزشکی


درس در سامانه های نرم افزار ویژه یادگیری دانشگاهی (نوید) دانشگاه ها رفع ایراد فنی و بارگذاری شد.

- بیش از 630 هزار دانشجو-درس و 80 هزار استاد-درس در سامانه های نرم افزار ویژه یادگیری دانشگاهی (نوید) دانشگاه ها رفع ایراد فنی و بارگذاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مجازی، با کار فشرده و شبانه روزی تیم نوید، بیش از 630 هزار دانشجو-درس و 80 هزار استاد-درس در سامانه های نوید کشور رفع ایراد فنی و بارگذاری شد.

به دنبال گسترش کاربری آموزش مجازی و به منظور جلوگیری حداکثری از حضور دانشجویان در محیط دانشگاه که در راستای دستورالعمل­ های معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای کنترل ویروس کرونا صورت گرفت، تیم نوید معاونت زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی، اطلاعات ترم جدید شامل دروس، دانشجویان و اعضای هیات علمی کلیه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وارد سامانه نوید آنها شد.

از بین دانشگاه ها و مراکز کاربر نوید، 63 دانشگاه کاربر سما و 2 دانشگاه کاربر سیپاد هستند و تعدادی نیز در قالب انتقال اطلاعات نمی گنجند.

در مجموع تاکنون 630 هزار و 677 دانشجو-درس و 79 هزار و 279 استاد-درس در 70 سامانه کشور بارگذاری شده است که در این میان تاکنون 7 هزار و 763 درس توسط استادان مشاهده شده و 11 هزار و 890 دانشجو به طور فعال آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری بیش از 630 هزار دانشجو-درس در سامانه مجازی دانشگاه های علوم پزشکی

بارگذاری بیش از 630 هزار دانشجو-درس در سامانه مجازی دانشگاه های علوم پزشکی