مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-11سياسي

فراخوان طرح های پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه در 15موضوع محوری


مدیر کل برنامه ریزی، نظارت و تحول سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه، 15 موضوع محوری طرح های پژوهشی مورد نیاز سازمان اوقاف و امور خیریه را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مولایی، مدیر کل برنامه ریزی، نظارت و تحول سازمانی سازمان اوقاف و امور خیریه، پژوهش برای توسعه هر کشور را امری لازم و حیاتی عنوان کرد و گفت: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته، وقت و هزینه بسیاری به این امر مهم اختصاص داده می شود، البته پژوهش هایی منجر به خلق نوآوری، ثروت و تحول خواهد شد که کاربردی باشد.

وی اظهار کرد: اهمیت پژوهش به اندازه ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی تیزبینانه نسبت به تأثیر پژوهش در توسعه و تحول جامعه، یکی از مهم ترین دستاوردهای امور پژوهشی را کاربردی شدن آن در صنایع و حل مسائل مختلف کشور می دانند و همواره به عملی شدن پژوهش ها تأکید داشته و معتقدند که پژوهش و تحقیق باید به میدان عمل وارد شود و از کنج کتابخانه ها بیرون بیاید.

مولایی عنوان کرد: بر همین اساس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در راستای انجام رسالت و مأموریت های خود از طریق راهکارهای علمی و کاربردی؛ انجام پژوهش حول محورهای تعیین شده را در دستور کار خود قرار داده و از کلیه محققان و پژوهشگران دعوت می کند تا با با مراجعه به سایت سازمان اوقاف و امور خیریه و تکمیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طرح های پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه در 15موضوع محوری

فراخوان طرح های پژوهشی سازمان اوقاف و امور خیریه در 15موضوع محوری