مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:102020-03-11اقتصادي

تولید روزانه 10 هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان بوشهری


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی 5 کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد با تولید روزانه 10 هزار ماسک خبر داد.

- احمد لطفی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارگاههای تولید ماسک که مربوط به یکی از مددجویان کارآفرین این نهاد، اظهار کرد: از آنجایی که این روزها در مبارزه با ویروس کرونا، کمبود ماسک در استان عزیزمان از مشکلات اصلی مردم به شمار میرود این نهاد با همکاری کارآفرینان مددجو و جویای کار اقدام به راه اندازی چند کارگاه تولید ماسک کرده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر 5 کارگاه تولید ماسک بهداشتی در شهرهای سعدآباد،آبپخش، خورموج، عسلویه و جم راه اندازی شده است که هرکدام روزانه اقدام به تولید 2000 ماسک می کنند.

لطفی خاطر نشان کرد: همه این محصولات تولیدی با هماهنگی صورت گرفته در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده می شوند.

مدیر کل کمیته امداداستان بوشهر یاد آور شد: این طرح برای دیگر شهرستانهای استان نیز در دستور کار قرار گرفته است و انشاالله با آمادگی مجریان اشتغال، این نوع کارگاهها ی تولید ماسک راه اندازی خواهد شد.

لطفی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی و ادارات صنعت، معدن و تجارت استان بر فرایند فعالیت تولید این کارگاهها نظارت دارند گفت: هم اکنون روزانه بیش از 10 هزار ماسک بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 10 هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان بوشهری

تولید روزانه 10 هزار ماسک بهداشتی توسط مددجویان بوشهری