مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-11حوادث

باند سارقان مغازه با 25 فقره سرقت در خراسان شمالی متلاشی شد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند سارقان مغازه با 25 فقره سرقت به ارزش 10 میلیارد ریال در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد مغازه از خردادماه سال جاری در سطح استان خراسان شمالی بلافاصله دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارقان با خودروهای مختلف ازجمله زانتیا سفیدرنگ، پژو 405 نقره ای، سمند سفیدرنگ، پراید سفیدرنگ با بریدن قفل درب شیشه سکوریت به وسیله قیچی میلگرد بری، اقدام به سرقت می کردند، افزود: این افراد اقلامی نظیر لپ تاپ، تلویزیون، لباس و وسایل آرایشی را سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بابیان اینکه با توجه به سرنخ های به دست آمده مشخص شد که سارقان اعضای یک باند کاملاً حرفه ای هستند، تصریح کرد: با تشکیل تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت و عملیات ویژه استان اقدامات مشابه سارقین در استان های هم جوار نیز رصد که مشخص شد در تعدادی از استان های شمالی کشور نیز سرقت هایی با چنین شگردی وجود داشته است.

وی ادامه داد: درنهایت با تلاش مستمر و انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین گشت زنی هدفمند 2 نفر از سارقان مورد شناسایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان مغازه با 25 فقره سرقت در خراسان شمالی متلاشی شد

باند سارقان مغازه با 25 فقره سرقت در خراسان شمالی متلاشی شد