مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-11ورزشي

دیدار نمایندگان فوتبال خوزستان در رقابت های کشوری مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا با اعلام فدراسیون فوتبال و به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، برنامه جدید رقابت های لیگ دسته اول و دوم فوتبال باشگاه های ایران مشخص شد.

تیم استقلال خوزستان که تنها نماینده استان در رقابت های لیگ یک محسوب می شود روز 19 فروردین ماه در هفته بیست و هفتم این پیکارها به مصاف سرخپوشان پاکدشت می رود همچنین روز 25 فروردین و در هفته بیست و هشتم میزبان داماش گیلان است.

آبی های خوزستان روز 30 فروردین در هفته بیست و نهم این مسابقات میهمان رایکای بابل هستند همچنین چهارم اردیبهشت سال آینده در هفته سی ام میزبان مس کرمان هستند.

استقلال خوزستان که فصل گذشته با بی تدبیری مسئولان این باشگاه از سوی فیفا جریمه شد در نهایت به لیگ یک سقوط کرد، این تیم در فصل 95- 94 عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش مسابقات هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از 19 فروردین آغاز می شود و تیم های فولاد نوین اهواز، شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه، استقلال ملاثانی و ملی حفاری نمایندگان خوزستان در این پیکارها هستند.

دیدار نمایندگان استان در هفته های 22 تا 24 لیگ دسته دوم فوتبال کشور به شرح ذیل است: هفته بیست ودوم - سه شنبه 19 فروردین 99 استقلال ملاثانی – شهرداری فومن (ساعت 16:45) فولاد نوین اهواز - اترک خراسان شمالی (ساعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نمایندگان فوتبال خوزستان در رقابت های کشوری مشخص شد

دیدار نمایندگان فوتبال خوزستان در رقابت های کشوری مشخص شد