مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-11سياسي

تشدیدپایش سلامت مسافران/استقرار هلال احمر در 10ورودی خراسان جنوبی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای جلوگیری از کنترل شیوع کرونا ویروس، 10 ورودی استان در پنج شهرستان به صورت شبانه روزی کنترل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رحیم شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت فعلی خراسان جنوبی در شیوع کرونا بیان کرد: ماندن مردم در خانه و رعایت مسائل بهداشتی بهترین روش برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در جامعه است.

شهریاری از تشدید نظارت ها در ورودی و خروجی های استان خبر داد و گفت: با مشارکت جمعیت هلال احمر 10 ورودی استان در شهرستان های طبس، فردوس، زیرکوه، قاین و نهبندان را به صورت شبانه روزی کنترل می کند.

وی اظهار کرد: مسیرهای یزد _ طبس واقع در مسجد شکر، کرمان_دیهوک واقع در دیگ رستم، بردسکن_عشق آباد واقع در روستای تپه طاق و مسیر اصفهان به طبس تحت کنترل است.

شهریاری مسیرهای گناباد و بجستان_فردوس واقع در پلیس راه باغستان، مسیر خواف_زیر کوه سه راهی کریزان در زیرکوه و مسیر گناباد_ قاین واقع در شهر خضری و خواف_قاین واقع در روستای اسفشاد را از دیگر مکان های تحت کنترل عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در نهبندان هم مسیرهای زابل_نهبندان و زاهدان_نهبندان سلامت افراد را کنترل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدیدپایش سلامت مسافران/استقرار هلال احمر در 10ورودی خراسان جنوبی

تشدیدپایش سلامت مسافران/استقرار هلال احمر در 10ورودی خراسان جنوبی