مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-11اجتماعي

حمایت صندوق بیمه روستاییان از خانواده های درگیر کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر با اعلام این خبر افزود: در این کانال ارتباطی که بر بستر پیامک طراحی شده، - صندوق بیمه روستاییان و عشایر در راستای حمایت از بیمه شدگان خود در مقابل شیوع کرونا، کانال ارتباطی ویژه ای را برای اعضای این صندوق در قالب کمپین روستای بدون کرونا راه اندازی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر با اعلام این خبر افزود: در این کانال ارتباطی که بر بستر پیامک طراحی شده، بیمه شدگان و مستمری بگیرانی که به صورت قطعی درگیر این بیماری بوده یا متأسفانه یکی از اعضای خود را از دست داده اند، می توانند با ارسال عدد 5 به 300027، به ما اطلاع دهند.

وی افزود: هدف ما از اجرای طرح این است که با شناسایی خانواده های عضو صندوق که به صورت قطعی درگیر این بیماری شده اند یا به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، بتوانیم از آن ها حمایت کنیم تا از این چالش عبور کنند.

شیرکانی ادامه داد: تلاش ما این است که در مرحله اول، با اطلاع رسانی گسترده پیامکی به جامعه هدف یا از طریق شبکه های اجتماعی، محیط روستایی و عشایری کشورمان را از گزند این بیماری دور نگه داریم و در مرحله دوم نیز اگر یکی از خانواده های عضو صندوق درگیر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق بیمه روستاییان از خانواده های درگیر کرونا

حمایت صندوق بیمه روستاییان از خانواده های درگیر کرونا